3D Office - sprzedaż i serwis drukarek Szczecin

3D Office - sprzedaż i serwis drukarek Szczecin

Szczecin to największe miasto województwa zachodniopomorskiego – to właśnie tutaj działa wiele firm oraz biur, które do codziennej pracy używają profesjonalnych kserokopiarek oraz kas fiskalnych. Są to urządzenia stosowane powszechnie, ponieważ  pozwalają m.in. na szybkie i sprawne drukowanie dokumentów  w wysokiej jakości. Na terenie Szczecina działa firma 3D Office, która do wielu lat zajmuje się sprzedażą oraz dzierżawą drukarek – znajdujący się w ofercie sprzęt pochodzi od najlepszych producentów, co potwierdzają opinie klientów oraz bardzo dobre recenzje. Obsługa klienta na najwyższym poziomie 3D Office Szczecin słynie z profesjonalne oraz kompleksowej obsługi. Kontakt z firmą, zarówno telefoniczny jak i mailowy, przebiega niezwykle sprawnie – wynika to z doświadczenia oraz wiedzy posiadanej przez pracowników sklepu. Świetną obsługę docenili klienci firmy, dzięki czemu 3D Office Szczeci może poszczycić się wieloma dobrymi opiniami oraz dużym zainteresowaniem. Serwis drukarek prowadzony jest przez specjalistów. Pracownicy oferują dojazd do klienta oraz naprawę drukarki, wymianę tonerów bądź innych elementów eksploatacyjnych. Darmowa dostawa oraz ekspresowa wysyłka Obsługa klienta to nie jedyny element, który wyróżnia firmę 3D Office na tle konkurencji. Warto wspomnieć o promocji dla klientów zamawiających towar o wartości powyżej 199 złotych – wysyłka takich zamówień jest w pełni darmowa, dzięki czemu klienci nie są narażeni na dodatkowe koszty. Wszystkie drukarki, kserokopiarki oraz kasy fiskalne są wysyłane za pośrednictwem kuriera, Poczty Polskiej bądź Paczkomatów. Paczki opuszczają magazyn w ciągu maksymalnie 24 godzin i są kierowane na adres wskazany przez klienta. 24-miesięczna gwarancja sklepu 3D Office Szczecin jako jeden z niewielu sprzedawców daje 2-letnią gwarancję na swoje produkty w przypadku ich wadliwości bądź popsucia. Polityka firmy wynika z troski o długotrwałe relacje z klientami – sukces sklepu wynika z wysokiego poziomu oferowanych usług oraz personalnego podejścia do klienta. 3D Office Szczecin jako jeden z niewielu sprzedawców daje 2-letnią gwarancję na swoje produkty w przypadku ich wadliwości bądź popsucia. Polityka firmy wynika z troski o długotrwałe relacje z klientami – sukces sklepu wynika z wysokiego poziomu oferowanych usług oraz personalnego podejścia do klienta. Oferta 3D Office Szczecin jest bardzo różnorodna, co wynika z elastyczności firmy oraz możliwości dostosowania się do potrzeb rynku. W asortymencie znajdziemy następujące produkty: - urządzenia drukujące - drukarki 3D - kasy fiskalne - pieczątki - elementy eksploatacyjne Wszystkie produkty pochodzą ze sprawdzonych źródeł i wyróżniają się wysoką jakością wykonania. W ramach zabezpieczenia, sprzedawca zapewnia klientom 2-letnią gwarancję na swój sprzęt. 3D Office współpracuje wyłącznie ze sprawdzonymi producentami. Oprócz sprzedaży, dostępna jest również możliwość dzierżawy drukarek oraz innych sprzętów. Firma prowadzi również serwis drukarek - pracownicy specjalizują się w naprawach różnych modeli oraz wymianie poszczególnych podzespołów. W ramach działalności firma prowadzi również punkt ksero, który specjalizuje się w drukowaniu oraz kserowaniu materiałów (również w kolorze), bindowaniu itp.  Zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej oraz zapoznania się ze szczegółami oferty.
Zobacz więcej
ABC Audit Sp. zo.o.

ABC Audit Sp. zo.o.

ABC Group przedsiębiorstwo „Audit & Business Consulting Group” zajmujemy się wykonywaniem usług dla wielu firm z wielu gałęzi gospodarki. Zajmujemy się obsługą przedsiębiorstw , którym został nałożony obowiązek pisania sprawozdania finansowego zgodnie z normami krajowymi i Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej oraz niemieckimi normami rachunkowości. Nasza firma posiada bardzo dużą wiedzę w sprawach finansowych i pisaniu sprawozdań. Od początku swego istnienia firma nawiązała kontakt z grupą podmiotów, którzy posiadali kapitał niemiecki i stąd bardzo dobrze rozwiązujemy problemy klientów Polskich na terenie Niemiec, jak i również klientów niemieckich na terenie Polski. ABC Group przedsiębiorstwo „Audit & Business Consulting Group” zajmujemy się wykonywaniem usług dla wielu firm z wielu gałęzi gospodarki. Zajmujemy się obsługą przedsiębiorstw , którym został nałożony obowiązek pisania sprawozdania finansowego zgodnie z normami krajowymi i Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej oraz niemieckimi normami rachunkowości. Nasza firma posiada bardzo dużą wiedzę w sprawach finansowych i pisaniu sprawozdań. Od początku swego istnienia firma nawiązała kontakt z grupą podmiotów, którzy posiadali kapitał niemiecki i stąd bardzo dobrze rozwiązujemy problemy klientów Polskich na terenie Niemiec, jak i również klientów niemieckich na terenie Polski.
Zobacz więcej

"Abicus" Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą działającą na rynku od 1996 roku, legitymującą się Licencją Ministerstwa Finansów nr 4688/97. W 2004 roku nasza firma została przekształcona w Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Nasze długoletnie doświadczenie pozwala nam na podjęcie współpracy zarówno z dużymi jak i małymi podmiotami gospodarczymi działającymi w różnych branżach gospodarki i o różnym stopniu podmiotowości. Profil naszej działalności obejmuje pełen zakres usług księgowo - kadrowych, jak również pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów firmy. Nasze usługi świadczymy w pełni profesjonalnie, starając się w jak największym stopniu ułatwić pracę Naszym klientom i dlatego też gdy zachodzi taka potrzeba odbieramy dokumenty bezpośrednio z ich firmy. Każdy klient traktowany jest przez nas indywidualnie a dodatkowo gwarantujemy zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji i danych dotyczących zleceniodawcy, zarówno w czasie współpracy jak i po jej zakończeniu. Prowadząc rozliczenia Naszych klientów pracujemy na najnowszych, wciąż aktualizowanych programach księgowych zgodnych z ustawą o rachunkowości i prawem podatkowym. Zaletą naszego biura jest rzetelność, terminowość i lojalność wobec klienta, dlatego też cieszymy się dobrą opinią zarówno wśród Naszych klientów jak i jednostek kontrolujących. Do zakresu obowiązków naszej firmy należy: - Prowadzenie bieżących zapisów w ewidencji księgowej; - Zestawienie obrotów i sald na koniec każdego miesiąca; - Sporządzanie listy wynagrodzeń pracowników; - Sporządzanie dokumentacji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; - Sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego zgodnie ze stanem faktycznym wynikającym z zapisów księgowych; - Sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży oraz deklaracji dla potrzeb podatku od towarów i usług VAT; - Zamknięcie ksiąg po zakończeniu roku obrotowego; - Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych w tym bilansu, rachunku wyników; - Przygotowanie przelewów na podatek dochodowy, Vat oraz należności ZUS; - Sporządzanie sprawozdań do GUS; - Przekazywanie dokumentacji, deklaracji i innych dokumentów do których zleceniobiorca jest zobowiązany przez zleceniodawcę; - Reprezentowanie interesów klienta w Urzędzie Skarbowym i ZUS; - Wyprowadzanie zaległości; - Porady i pomoc w prowadzeniu bieżących spraw firmy; - Pomoc przy rozpoczynaniu działalności; - Przygotowywanie wniosków kredytowych, biznes planów oraz wniosków o dotacje unijne; - Jeżeli zachodzi taka potrzeba pomagamy naszym klientom w prowadzeniu bieżącej działalności i sporządzanie wszelkiego rodzaju wniosków; [gallery columns="1" orderby="ID"]
Zobacz więcej
ACTION księgowość i finanse

ACTION księgowość i finanse

Firma Action istnieje na rynku od ponad 10 lat, zajmuje się świadczeniem usług rachunkowo-księgowych wraz z doradztwem podatkowym. Biuro wyróżnia pozytywne podejście do sprawy oraz wysoka elastyczność w rozwiązaniu problemów. Klienci uzyskują informację na temat przebiegu sprawy na bieżąco, mają opcję i możliwość wskazania zakresu działań. Elastyczne ramy działań sprzyjają nawiązaniu dialogu z klientami i wypracowania optymalnych rozwiązań. W ofercie biura obsługa księgowa, kadry i płace, dotacje i dofinansowania, rozliczenia kryptowalut, doradztwo inwestycyjne oraz szkolenia RODO.    
Zobacz więcej

"Ad Acta" Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą powstałą w 2002 roku, z siedzibą w Żorach - Roju. W czasie kilkuletniej pracy zyskaliśmy zaufanie przedsiębiorstw funkcjonujących w tym samym rejonie. W naszej ofercie znajdują się: szkolenia specjalistyczne, szkolenia biznesowe, archiwizacja oraz usługi w zakresie rachunkowości.
Zobacz więcej

Najnowsze artykuły w branży

Audyt e-commerce

14.05.2021
Audyt e-commerce
Audyt e-commerce to narzędzie do weryfikacji najważniejszych elementów sklepu internetowego. Pozwala sprawdzić, co dokładnie wpływa na sprzedaż...
Czytaj więcej

Cechy Usług

30.04.2021
Cechy Usług
Usługi zawierają element niematerialny, którego nie sposób ocenić dopóki dana usługa nie zostanie sprzedana i nastąpi moment jej realizacji. P...
Czytaj więcej