PPHU i Obrotu Surowcami Wtórnymi Sp.J. KARMIL Krzysztof Grzegorczyk, Bodgan Kowalski

PPHU i Obrotu Surowcami Wtórnymi Sp.J. KARMIL Krzysztof Grzegorczyk, Bodgan Kowalski

"KARMIL" Spółka Jawna powstała w 1994 roku. Jest prowadzona przez osoby fizyczne. Podstawowa działalność naszej Spółki obejmuje handel hurtowy i detaliczny odpadami, złomem stalowym i kolorowym, który jest prowadzony w trzech stałych punktach skupu zlokalizowanych w Szubinie, Mogilnie i Trzemesznie. Podjęta przez firmę strategia działania zakłada sukcesywny wzrost poprzez poszukiwanie coraz to nowych rozwiązań zmierzających do zwiększenia sprzedaży drogą nawiązania współpracy z nowymi kontrahentami, także mających swoje siedziby poza granicami kraju. Ponadto nasze działania mają na celu ciągłe dostosowywanie sie do zmian zachodzących w branży obrotu surowcami wtórnymi. Do realizacji przedmiotowych zadań posiadamy zezwolenia zarówno w zakresie zbierania, jak i transportu odpadów. Natomiast poprzez wdrażanie wymagań normy ISO 9001:2000 zmierzamy do realizacji ciągłego rozwoju firmy i podnoszenia zadowolenia naszych Klientów. Dysponujemy specjalistycznymi maszynami i urządzeniami do segregacji i prasowania złomu. Również własny, wyspecjalizowany transport zapewnia nam sprawny odbiór surowców i dostawę produktów w kraju i za granicą. Do realizacji zadań zatrudnimy obecnie 40 przeszkolonych, wykwalifikowanych pracowników. Naszym Klientom oferujemy: - korzystne ceny, - płatność natychmiastową, - uczciwą klasyfikację przyjmowanego złomu, - szybką i sprawną obsługę, - negocjowanie ceny dla dużych dostaw, - dobre warunki handlowe, - odbiór własnym transportem - sposób zapłaty: gotówka, przelew, przedpłataTransport jest jednym z podstawowych ogniw w działalności naszej firmy. Własne specjalistyczne środki transportu z urządzeniem hakowym do przewozu kontenerów, zapewniają nam sprawny odbiór surowców i dostawę produktów. Kontenerowy system odbioru złomu pozwala nam oszczędzić czas i pieniądze. Te i inne specjalistyczne urządzenia za- i wyładowcze pozwalają nam na: - dostosowanie obsługi Klientów do rosnących wymagań jakościowych - przystosowanie organizacji transportu do wymogów unijnych - usprawnienie organizacji naszej pracy.
Zobacz więcej
1 3 4 5 6

Test-best