Aventdom Sp. z o.o.
Administracja i zarządzanie nieruchomościami
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Firma Aventdom wyróżnia się na rynku zarządzania nieruchomościami, ponieważ:- zarządzamy nieruchomościami stosując nowoczesne metody obsługi klienta- naszym fundamentem jest odpowiednio przygotowany zespół składający się z najlepszych na rynku ludzi…- współpracujemy z firmami, które świadczą usługi najwyższej jakości…- nasi pracownicy uczestniczą w specjalnych kursach poświęconych obsłudze nieruchomości organizowanych przez zarzadcy.com.pl…- jesteśmy obecni na rynku mazowieckim…Nad całością spraw związanych z Zarządzaniem Nieruchomościami czuwa kilkuosobowy skład posiadający doświadczenie w przedmiotowym zakresie oraz wiedzę z zakresu prawa niezbędnego do niniejszej pracy. Nasza firma tytułem prowadzonej działalności posiada odpowiednie licencje oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.W ramach zarządzania nieruchomością wspólną oferujemy:- PRZEJĘCIE NIERUCHOMOŚCI W ZARZĄDZANIE – Aventdom Sp z o.o. gwarantuje Państwu, że przy przejęciu nieruchomości wszystkie dokumenty wymagane prawem zostaną zebrane i zabezpieczone.- ZARZĄDZANIE TECHNICZNYMI ASPEKTAMI NIERUCHOMOŚCI – Po przejęciu w obsługę Państwa budynku Aventdom Sp z o.o. zatroszczy się o jego dobry stan techniczny. W ramach obsługi będą przeprowadzane obowiązkowe przeglądy techniczne, oraz prace konserwacyjno- remontowe.- CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ – W ramach obsługi administracyjnej Aventdom Sp z o.o. zadba o podpisanie korzystnych umów z kontrahentami obsługującymi Państwa Wspólnotę. Będzie na bieżąco rozwiązywała problemy i pozostawała w osobistym, telefonicznym, e-mailowym kontakcie z Członkami Wspólnoty.- RACHUNKOWOŚĆ WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ – Aventdom Sp z o.o. zadba również o Państwa pieniądze, zadba o właściwe naliczanie zaliczek, racjonalizację kosztów. Zapewniamy prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i uchwałami Wspólnoty Mieszkaniowej przy wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!Zakres czynności administracyjnych• obsługa nieruchomości z uwzględnieniem korespondencji
• rejestracja w urzędzie skarbowym oraz uzyskanie numeru NIP
• rejestracja w urzędzie statystycznym oraz uzyskanie numeru REGON
• założenie konta bankowego
• podpisanie umów (lub zmiana ich danych) z dostawcami mediów tym negocjowanie korzystnych warunków obsługi
• przygotowanie budżetu wspólnoty
• przygotowanie statutu wspólnoty oraz regulaminu porządku domowego
• przygotowanie regulaminu rozliczania mediów lub jego sprawdzenie
• prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych, prowadzenie i aktualizowanie spisu właścicieli lokali i przypadających im udziałów w nieruchomości wspólnej – aktualizacja bieżąca
• prowadzenie imiennych kartotek finansowych w zakresie naliczonych opłat, należnych odsetek, dokonanych wpłat oraz występujących zaległości lub nadpłat – za pomocą specjalistycznego oprogramowania
• wybór ubezpieczyciela budynku – broker, który z nami współpracuje organizuje coroczny konkurs ofert
• ustalanie wymiaru opłat z tytułu kosztów utrzymania lokali: zaliczki eksploatacyjnej, remontowej a także opłat zaliczkowych za media rozliczanych zgodnie z regulaminem rozliczania mediów – według prawomocnej uchwały
• aktualizacja naliczeń za media w przypadku zmiany wysokości ich cen
• wystawianie zawiadomień o zmianie wysokości opłat
• realizacja głosowania w trybie indywidualnego zbierania głosów (przypadek szczególny w ustawie o własności lokali)
• przygotowywanie informacji o podjętych uchwałach
• wydawanie niezbędnych zaświadczeń właścicielom lokali
• przyjmowanie wszelkich zgłoszeń, interwencji i wniosków od użytkowników i właścicieli lokali
• sporządzanie rozliczenia finansowego oraz corocznego planu gospodarczego dla nieruchomości
• przygotowanie i prowadzenie zebrań członków WspólnotyZakres czynności księgowo- bankowych
• prowadzenie ksiąg rachunkowych
• przygotowanie planu kont dla Wspólnoty Mieszkaniowej
• księgowanie dokumentów dotyczących nieruchomości wspólnej w tym faktury, rachunki oraz inne dokumenty księgowe
• przygotowanie informacji finansowych o poniesionych kosztach i przychodach utrzymania nieruchomości wspólnej
• bieżące regulowanie płatności z konta Wspólnoty, opcjonalnie jeden lub dwóch właścicieli dokonuje akceptacji przelewów
• księgowanie wyciągów bankowych dotyczących części wspólnej nieruchomości oraz księgowanie analityczne na poszczególne lokale
• sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowychZakres czynności techniczno- porządkowych• przygotowanie zakresu sprzątania nieruchomości
• bieżące sprzątanie części wspólnych w tym chodników i terenów zielonych, w okresie zimowym oczyszczanie chodników, podjazdów i ciągów komunikacyjnych ze śniegu i błota, utrzymanie w należytym stanie porządkowym miejsc składowania odpadów bytowo-komunalnych kubły, kontenery, śmietniki
• wybór wykonawcy przeglądów określonych Prawem Budowlanym, – współpracujemy na stałe z osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia, które gwarantują atrakcyjne ceny przeglądów, oraz profesjonalne wykonanie zleconego zadania
• wybór dostawcy usług konserwacji i bieżących napraw nieruchomości oraz urządzeń technicznych
• sporządzanie na podstawie protokołu stanu technicznego budynku zestawień potrzeb remontowych
• prowadzenie dokumentów określonych przepisami Prawa Budowlanego i Dozoru Technicznego, w szczególności obowiązkowej książki obiektu budowlanego, dokumentacji technicznej, wpisów z wymaganych przeglądów technicznych nieruchomości, protokołów i opinii z przeglądów kominiarskich
• prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych oraz ich realizacja
• wywieszanie flag w święta państwowe
• koordynowanie prac zleconych przez Państwową Inspekcję Sanitarną
Zobacz więcej