Wskazujemy jak działać zgodnie z Prawem Ochrony Środowiska, jakie dokumenty powinna posiadać Twoja firma oraz na podstawie pełnomocnictwa uzupełniamy wszystkie zaległości za Ciebie.Czy wiesz że:
• Każda firma z oferująca usługi budowlane powinna posiadać PROGRAM GOSPODARKI ODPADAMI?
• Każda firma wykorzystująca samochód płacić OPŁATY ŚRODOWISKOWE?
• Że wystarczy wytwarzać nawet niewielkie ilości odpadów (np. opakowań, które są niemal w każdej firmie) by zaistniały obowiązki sprawozdawcze lub konieczność uzyskania odpowiednich decyzji?Skorzystaj z BEZPŁATNEGO AUDYTU ŚRODOWISKOWEGO – bezpłatnie przeanalizujemy Twoją sytuację i powiemy co należy uregulować. Po audycie sam zdecydujesz czy nawiązujemy współpracę by te formalności unormować. DZIAŁAMY NA TERENIE CAŁEJ POLSKI!Zajmujemy się ochroną środowiska w firmach profesjonalnie i kompleksowo, dlatego mają Państwo pewność że uzyskane informacje będą aktualne i rzetelne. Jako firma mamy najlepsze ceny na rynku na wykonywanie różnego typu opracowań środowiskowych.Występując w Państwa imieniu o decyzję z ochrony środowiska (jeżeli taka okaże się konieczna) prowadzimy daną sprawę od początku do końca, to my negocjujemy i uzgadniamy warunki z organami opiniodawczymi i reprezentujemy Państwa aż do momentu uzyskania pozwolenia. Tym samym Państwo zyskują czas i nie muszą wnikać w skomplikowane przepisy prawne.
Co niezwykle ważne ponosimy odpowiedzialność za sporządzane dokumenty i rozliczenia opłat, ponieważ jesteśmy ubezpieczeni od doradztwa - jest to o tyle istotne, że urzędowe kary za błędy w niektórych dokumentach są równe karom za ich brak.doradztwo w ochronie środowiska, ochrona środowiska, odpady, pozwolenie zintegrowane, pozwolenie na wytwarzanie odpadów, program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, opłaty środowiskowe za korzystanie ze środowiska, raport oddziaływania na środowisko (ocena), prawo ochrony środowiska dla firm, pozwolenie na emisję do powietrza(operat), pozwolenie wodnoprawne (operat), audyt środowiskowy (ekologiczny), zezwolenie na odzysk odpadów, zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów, zezwolenie na transport odpadów, zezwolenie na zbieranie odpadów, informacja o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania odpadami, kontrola wioś, sprawozdanie odpadowe, gospodarka wodno-ściekowa
O FirmieSpółka BUDOMEX została utworzona z przekształcenia Zakładu Ogólnobudowlanego w 1989 roku, natomiast zakład ten powstał z Zakładu Betoniarskiego który działalność rozpoczął w okresie Stanu Wojennego 02 czerwca 1982 roku. Tak więc na dzień obecny zakład istnieje już 29 lat i nieprzerwanie działała pod kierownictwem tej samej osoby.
W tym czasie zakład zmieniał i poszerzał działalność z drobnowymiarowych betonowych elementów ściennych i stropowych na początku 1982 roku o roboty ogólnobudowlane w 1985 roku oraz w 1989 roku o usługi transportowe . W maju 1994 roku po raz pierwszy rozpalony został piec do suszenia kruszywa i rozpoczęła się produkcja suchych mieszanek zapraw budowlanych . Spółka BUDOMEX, z wiedzy którą posiadam, była czwartą lub piątą wytwórnią suchych zapraw w Polsce.
W owym czasie zasięg sprzedaży był ogólnopolski a przede wszystkim Dolny Śląsk, Górny Śląsk, Wielkopolska, całe Pomorze, Kujawy i Mazury. Jednak ze względu na wzrastające koszty transportu po 2000 roku głównymi odbiorcami są hurtownie z województw zachodniopomorskiego, wielkopolskiego i kujawsko - pomorskiego. Są to odbiorcy, którzy korzystają z zapraw produkowanych przez Spółkę od początku działalności. Po 2000 roku powstało wiele zakładów produkujących zaprawy i kleje, wypierając miejscami nasze produkty ze sprzedaży. Wiele firm jednak powróciło do odbioru naszych produktów, a są i takie które nigdy z nich nie zrezygnowały. Chciałbym nadmienić, że w okresie produkcji i sprzedaży wyrobów nie wystąpiły uzasadnione reklamacje produktów.
Podstawowymi produktami w produkcji i sprzedaży są: zaprawa tynkarska, murarska i cementowa, które wytwarzane są bez dodatków chemicznych a jedynie na bazie cementu, wapna w odpowiednich proporcjach i kruszywa w ilości i granulacji odpowiednio dobranych, co polecam do wykorzystania wszystkim odbiorcom, ponieważ od wieków jest to sprawdzony materiał. Następnym wyrobem opracowanym i wdrożonym do produkcji przez Spółkę jest wylewka posadzkowa CZP 7 i CZP 20. Polecana jest do stosowania przy wylewkach z ogrzewaniem podłogowym, tarasów, podłóg w pomieszczeniach intensywnie używanych tj. w obiektach użyteczności publicznej itd.. W 1996 roku wdrożono do produkcji kleje do glazury, terakoty i gresów pod nazwą Zaprawa GTG i GTG SUPER, a następnie kleje do dociepleń. Wyrobem stawianym przez Spółkę na równi z zaprawą tynkarską, murarską i cementową jest Zaprawa do murowania i spoinowania klinkieru. Opracowaliśmy recepturę i instrukcję wbudowania , która bez użycia TRASSU jest również bardzo dobra a w przeciwieństwie do reklamowanych zapraw trasowych jest tańsza.
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAKUP USŁUGI
"PRZYGOTOWANIE PLANU ROZWOJU EKSPORTU
W RAMACH PO IG 6.1. ETAP I dla firmy PPUH "BUDOMEX" Sp. z o.o."
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na planowany zakup zewnętrznej usługi doradczej w zakresie opracowania Planu Rozwoju Eksportu w ramach Działania 6.1 „Paszport do eksportu” osi priorytetowej 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 – 2013 prowadzonego na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 7 kwietnia 2008 r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości pomocy finansowej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 (Dz.U. nr 68, poz. 414 z póź. zm.).
Tytuł projektu: Paszport do eksportu – I etap – Plan Rozwoju eksportu
Nr. wniosku o dofinansowanie WND-POIG.06.01.00-32-029/11
Planowany termin realizacji projektu: od 01.09.2011 do 31.03.2013
Plan Rozwoju Eksportu powinien zawierać następujące elementy:
1) informację o dacie rozpoczęcia przygotowywania dokumentu;
2) opracowania dotyczące analizy konkurencyjnej przedsiębiorstwa pod kątem produktów lub usług przedsiębiorcy;
3) opracowania dotyczące wyboru rynków docelowych działalności eksportowej;
4) opracowania dotyczące badania wybranych rynków docelowych;
5) opis bieżącej sytuacji przedsiębiorstwa w najważniejszych obszarach funkcjonowania
i prognozy rozszerzenia działalności przedsiębiorcy ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju poprzez eksport;
6) analizę SWOT dla eksportu każdego rodzaju produktu/usługi na każdym z planowanych rynków docelowych;
7) opis celów i strategii eksportowej;
8) rekomendację rozwoju działalności eksportowej;
9) wskazanie i uzasadnienie wyboru działań do realizacji przez przedsiębiorcę spośród wymienionych w § 40 ust.2 w/w Rozporządzenia;
10) szacowaną wielkość kosztów niezbędnych do sfinansowania działań koniecznych
do zrealizowania opracowanej strategii;
11) wstępny harmonogram wdrażania strategii eksportowej.
Plan Rozwoju Eksportu powinien w sposób kompleksowy określać strategię eksportową do realizacji w kolejnych dwóch latach.
W opracowanym Planie Rozwoju Eksportu powinna być zamieszczona informacja o fakcie realizacji projektu ze środków POIG zgodnie z rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Dz. Urz. UE L 371 z 27.12.2006)
Złożona oferta powinna zawierać:
nazwę i adres oferenta,
datę sporządzenia,
cenę całkowitą netto i brutto,
termin ważności oferty,
warunki i termin płatności,
maksymalny czas realizacji opracowania Planu Rozwoju Eksportu,
podpis wykonawcy wraz z pieczątką imienną i firmową.Oferta powinna być sporządzona na papierze firmowym oferenta lub opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być podpisana przez oferenta. Oferta może być przesłana:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: budomex@budomex-dp.pl
- na adres pocztowy firmy: PPUH "BUDOMEX" Sp. z o.o., ul. Koleśno 4. 78-500 Drawsko Pomorskie
Zapytanie ofertowe zamieszczono na naszej stronie: www.budomex-dp.pl
oraz w siedzibie zamawiającego mieszczącej się w PPUH "BUDOMEX" Sp. z o.o., ul. Koleśno 4. 78-500 Drawsko Pomorskie
Termin składania ofert upływa w dniu: 31.08.2011
Oferta przygotowana przez oferenta powinna uwzględniać następujące informacje i cechy zleceniodawcy:
Spółka BUDOMEX została utworzona z przekształcenia Zakładu Ogólnobudowlanego w 1989 roku, natomiast zakład ten powstał z Zakładu Betoniarskiego który działalność rozpoczął w okresie Stanu Wojennego 02 czerwca 1982 roku. Tak więc na dzień obecny zakład istnieje już 27 lat i nieprzerwanie działała pod kierownictwem tej samej osoby .
W tym czasie zakład zmieniał i poszerzał działalność z drobnowymiarowych betonowych elementów ściennych i stropowych na początku 1982 roku o roboty ogólnobudowlane w 1985 roku oraz w 1989 roku o usługi transportowe . W maju 1994 roku po raz pierwszy rozpalony został piec do suszenia kruszywa i rozpoczęła się produkcja suchych mieszanek zapraw budowlanych . Spółka BUDOMEX, z wiedzy którą posiadam, była czwartą lub piątą wytwórnią suchych zapraw w Polsce.
W owym czasie zasięg sprzedaży był ogólnopolski a przede wszystkim Dolny Śląsk, Górny Śląsk, Wielkopolska, całe Pomorze, Kujawy i Mazury. Jednak ze względu na wzrastające koszty transportu po 2000 roku głównymi odbiorcami są hurtownie z województw zachodniopomorskiego, wielkopolskiego i kujawsko - pomorskiego. Są to odbiorcy, którzy korzystają z zapraw produkowanych przez Spółkę od początku działalności. Po 2000 roku powstało wiele zakładów produkujących zaprawy i kleje, wypierając miejscami nasze produkty ze sprzedaży. Wiele firm jednak powróciło do odbioru naszych produktów, a są i takie które nigdy z nich nie zrezygnowały. Chciałbym nadmienić, że w okresie produkcji i sprzedaży wyrobów nie wystąpiły uzasadnione reklamacje produktów.
WWW: www.budomex-dp.pl
Produkty: Suche zaprawy budowlane, wyroby betonowe
Docelowi klienci: Czechy, Niemcy, NorwegiaLP.NazwaSposób ocenyMax liczba pkt.1.Doświadczenie w zakresie sporządzania PRE
Oferent zrealizował dotychczas 60 lub więcej projektów polegających na opracowaniu PRE – 25 pkt (należy załączyć minimum 15 referencji).
Oferent zrealizował dotychczas 30-59 projektów polegających na opracowaniu PRE – 10 pkt (należy załączyć minimum 10 referencji)
Oferent zrealizował dotychczas poniżej 30 projektów polegających na opracowaniu PRE – 0 pkt (należy załączyć minimum 5 referencje)252.Cena za usługę
Do 12500 zł netto – 10 pkt.
Powyżej 12500 zł netto – 0 pkt.103.Maksymalny czas wykonania PRE
Do 30 dni roboczych - 10 pkt.
30-45 dni roboczych– 5 pkt.
Powyżej 45 roboczych dni – 0 pkt.104.Warunki płatności
Oferta zawiera klauzulę o braku obowiązku dokonania zapłaty w przypadku negatywnej weryfikacji PRE – 5 pkt.
Oferta nie zawiera klauzuli o braku obowiązku zapłaty w przypadku negatywnej weryfikacji PRE – 0 pkt.55.Lata na rynku
Firma działa na rynku powyżej 12 lat – 10 pkt.
Firma działa na rynku 7-12 lat – 5 pkt.
Firma działa na rynku poniżej 7 lat – 0 pkt.106.Ubezpieczenie realizacji projektu
Oferent posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej od niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy – 5 pkt.
Oferent nie posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej od niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy – 0 pkt..57.Przeprowadzenie analizy wewnętrznej
Oferent przeprowadzi analizę wewnętrzną w siedzibie Zleceniodawcy – 10 pkt.
Oferent nie przeprowadzi analizy wewnętrznej w siedzibie Zleceniodawcy – 0 pkt.108.Naukowy charakter opracowania
W realizację projektu zaangażowany będzie pracownik naukowy ze stopniem co najmniej doktora – 10 pkt.
Projekt będzie realizowany bez udziału pracowników naukowych – 0 pkt.109.Wparcie certyfikowanego specjalisty ds. funduszy unijnych
Oferent zapewni wsparcie certyfikowanego specjalisty ds. funduszy unijnych podczas całości trwania projektu – 10 pkt.
Projekt będzie realizowany bez wsparcia certyfikowanego specjalisty ds. funduszy unijnych – 0 pkt.1010.Przedstawienie prezentacji wyników projektu w siedzibie zamawiającego
Oferent na życzenie zamawiającego przedstawi prezentacje wyników projektu – 5 pkt
Oferent nie przedstawi prezentacji wyników projektu – 0 pkt5RAZEM100Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryteria. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów przez kilku oferentów, o podpisaniu umowy zadecyduje spotkanie lub rozmowa z wybranymi wykonawcami usługi. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi po podpisaniu umowy o dofinansowanie realizacji projektu: 6.1 Paszport do eksportu w ramach POIG Działania 6.1 „Paszport do eksportu” I etap – Plan Rozwoju eksportu.