WABO Zarządzanie Nieruchomościami

WABO Zarządzanie Nieruchomościami

Firma WABO powstała w roku 2000 z inicjatywy Bożeny Rumińskiej (nr. lic. 3265) oraz Wandy Księżnik (nr. lic. 874). Obecnie firma WABO zarządza i administruje w Trójmieście budynkami o łącznej powierzchni ponad 45000 m2. Nasza firma wyspecjalizowana jest w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych. Ścisła współpraca z Zarządami i Właścicielami pozwoliła na poprawę stanu technicznego nieruchomości, ich funkcjonalności oraz dochodowości. Dobrze przemyślane plany gospodarcze i oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi zapewniły zgromadzenie środków na wykonanie kolejnych planów inwestycyjnych.Firma nasza kieruje się trzema podstawowymi zasadami:- uczciwości,- profesjonalizmu,- realizmu.Połączenie tych trzech cech jest dla nas synonimem dobrego zarządcy i administratora.Prowadzona przez firmę WABO działalność jest również poparta 18 letnim doświadczeniem właścicielki firmy w projektowaniu obiektów budowlanych oraz przynależnością do Polskiej Federacji Organizacji Zarządców i Administratorów Nieruchomości. Gwarancją solidności w zakresie świadczonych przez naszą firmę usług jest zatrudnianie wyłącznie licencjonowanych zarządców oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.Zobacz również:Dokumenty i referencje - skany dokumentów uwiarygodniających nas jako rzetelnych zarzadców i administratorów nieruchomości oraz opinie o naszej firmie.Aktualności i Ogłoszenia - najnowsze informacje dotyczace zarówno naszej firmy jak i rynku nieruchomości. Ogłoszenia dla mieszkańców, informacje o przetargach a także oferty pracy w naszej firmie.
Zobacz więcej
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEŁADUNKOWO-SKŁADOWE

PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEŁADUNKOWO-SKŁADOWE "PORT PÓŁNOCNY" Sp. z o.o

Przedsiębiorstwo Przeładunkowo-Składowe "Port Północny" Sp. z o.o. powstało 07.07.1991 r., w okresie restrukturyzacji Portu Gdańskiego. Bazą do utworzenia przedsiębiorstwa były tereny, budowle i urządzenia oraz kadry pracownicze, które w planach rządowych z początku lat siedemdziesiątych XX wieku stanowiły początki dla powstania nowoczesnego (na owe czasy) autonomicznego portu do przeładunku towarów masowych.Obecnie "Port Północny" Sp. z o.o. prowadzi w Porcie Gdańsk terminal ładunków masowych gdzie przeładowuje węgiel energetyczny i koksujący na eksport oraz, na mocy umowy ze spółką "Naftoport" Sp. z o. o., jest wyłącznym operatorem Bazy Paliw Płynnych, obsługującym przeładunek ropy i jej produktów w imporcie i eksporcie.Baza przeładunku węgla składa się z rozbudowanej bocznicy kolejowej, dwóch wywrotnic wagonów, rozmrażalni wagonów (umożliwiającej pracę bazy przez cały rok), placów składowych o pojemności ok. 600 000 ton węgla, układów przenośników oraz automatycznej próbobierni i pirsu ze stanowiskiem załadunkowym umożliwiającym przyjmowanie statków o długości 280 m i zanurzeniu do 15 m (Baltmax). "Port Północny" Sp. z o.o. posiada własne lokomotywy i wyszkolonych pracowników, co umożliwia obsługę kolejową innych terminali istniejących na terenie Portu Gdańsk oraz tych, które mogą powstać w przyszłości.W roku 2008 "Port Północny" Sp. z o. o. weszła w skład belgijskiej grupy Sea-Invest. Sea-Invest zaplanował powiększenie terminalu o kierunek importowy węgla i innych suchych towarów masowych. Terminal importowy powstaje w oparciu o pobliski teren i pirs przeładunkowy dzierżawione przez Rudoport S.A., do roku 2010 spółkę zależną ArcelorMittal Polska, a obecnie, dzięki partnerstwu Sea-Invest i ArcelorMittal, spółkę zależną "Portu Północnego" Sp. z o. o. Inwestycja ta zakłada docelowe połączenie terminalu eksportowego węgla i nowego terminalu importowego w jedną wszechstronną bazę przeładunkową dla suchych towarów masowych umożliwiającą przeładunki tych towarów na niespotykaną dotychczas w Polsce skalę.Przy cumowaniu statku: - o długości 130 m lub większej - o długości 85 m lub większej przy sile wiatru ponad 5oB należy użyć motorówki cumowniczej. Właściwości motorówki cumowniczej winny zapewniać bezpieczne i profesjonalne wykonywanie usługi.Przy cumowaniu (odcumowaniu) do dalb należy używać motorówki cumowniczej bez względu na długość statku i siłę wiatru.W przypadkach uzasadnionych względami bezpieczeństwa żeglugi ilość cumowników i motorówek cumowniczych ustala Kapitan Portu.Wszystkie statki o długości 40 m i większej obowiązane są korzystać z pomocy cumowników portowych.Liczby cumowników do obsługi statków w zależności od jego wielkości określa poniższa tabela:W Porcie Gdańsk zabrania się cumowania burta w burtę statków i pływających urządzeń bez zgody kapitana portu. Zabrania się cumowania statku w miejscach do tego nie przeznaczonych.Statek obowiązany jest przyjąć lub oddać cumy obsługujących go jednostek taboru pływającego.Statki zobowiązane do korzystania z pomocy holowników powinny cumować (odcumować) od nabrzeży równolegle przy ograniczeniu używania własnych środków napędu.Statki stojące przy tym samym nabrzeżu obowiązane są na polecenie kapitanatu portu zmniejszyć odstępy do wskazanych granic.Zdejmowanie i rzucanie cum z nabrzeża powinno być wykonywane tylko na polecenie kapitana (kierownika) statku. Cumy powinny być zakładane wyłącznie na pachoły lub inne urządzenia do tego przeznaczone, w ten sposób, aby w razie potrzeby każda cuma mogła być łatwo rzucona w dowolnej kolejności. Na cumach muszą być założone tarcze przeciw szczurom.Cumy obce mogą być zdejmowane tylko w razie pilnej potrzeby, po uprzednim zawiadomieniu kapitana (kierownika) statku, jego zastępcy albo osoby sprawującej dozór na statku i po uzyskaniu od niej zgody. Zdjęte cumy powinny być ponownie założone w sposób prawidłowy natychmiast po ustaniu powodu ich zdjęcia.
Zobacz więcej

"Żegluga Gdańska" Sp. z o.o.

Żegluga Gdańska Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Pończoszników 2 jest firma prywatną, spadkobiercą prawnym i kontynuatorem firmy żeglugowej założonej w marcu 1946 r. Prezes Zarządu ? Jerzy Latała ? Oficer Marynarki Handlowej dzięki doświadczeniu zdobytemu w zachodnich firmach żeglugowych zapewnił firmie dynamiczny rozwój znacznie powiększając jej majątek oraz zakres działania pamiętając jednocześnie o utrzymaniu ciągłości tradycji 'białej floty', która na stałe wpisała się trójmiejski krajobraz. Jako największa w Polsce firma przewozowa w żegludze przybrzeżnej Żegluga Gdańska Sp. z o.o. została certyfikowana przez Urząd Morski w Gdyni jako międzynarodowy armator Dokumentem Zgodności nr 0105363 bezpośrednio po wprowadzeniu Międzynarodowego Kodeksu Zarządzania Bezpieczną Eksploatacją Statków (ISM Code) i aktualnie posiada ważny do 11.06.2013r Dokument Zgodności do operowania następującymi statkami jako międzynarodowy armator: - statek pasażerki - szybki statek pasażerki - masowiec - inny statek towarowy Firma uprawia żeglugę krajową w rejonie Trójmiasta, na Środkowym Wybrzeżu i Zalewie Wiślanym a także międzynarodową żeglugę pasażerską w sezonie z Ustki i Darłowa na Duńską wyspę Bornholm oraz wznowiła w roku ubiegłym całoroczne rejsy wolnocłowe z Gdyni do Bałtijska, które zostały zawieszone na okres zimowy ze względu na sytuację lodową i zostaną wznowione od 5 marca 2011 roku. Żegluga Gdańska dysponuje również własną bazą remontową przeznaczoną do obsługi jednostek pływających.Cztery katamarany wyposażone w restaurację, snack - bary i sale taneczne o zdolności przewozowej jednorazowej 500 osób: - m/s Agat - m/s Onyx - m/s Opal - m/s Rubin Statki: - m/s Anita wyposażony w snack bar na pokładzie, o zdolności przewozowej jednorazowej 275 osób, zasięg pływania - wody śródlądowe, portowe, Zalew Wiślany - m/s Danuta wyposażony w snack bar na pokładzie, o zdolności przewozowej jednorazowej 275 osób, zasięg pływania - żegluga przybrzeżna, osłonięta, - m/s Elżbieta wyposażony w snack bar na pokładzie, o zdolności przewozowej jednorazowej 225 osób, zasięg pływania - wody śródlądowe, portowe, Zalew Wiślany, - m/s Ewa o zdolności przewozowej jednorazowej 207 osób - m/s Małgorzata wyposażony w snack bar na pokładzie, o zdolności przewozowej jednorazowej 225 osób, zasięg pływania - wody śródlądowe, portowe, Zalew Wiślany, - m/s Marina wyposażony w snack bar na pokładzie, o zdolności przewozowej jednorazowej 200 osób, zasięg pływania - wody przybrzeżne, - m/s Smiltyne wyposażony w snack bar na pokładzie, o zdolności przewozowej jednorazowej 200 osób, zasięg pływania - wody przybrzeżne. Wodoloty: - h/f Merlin typu Waschod o zdolności przewozowej 94 pasażerów, zasięg pływania - żegluga osłonięta, - h/f Polesie 9 o zdolności przewozowej 46 pasażerów , zasięg pływania - żegluga osłonięta, Zalew Wiślany, - h/f Polesie 12 o zdolności przewozowej 46 pasażerów , zasięg pływania - żegluga osłonięta, Zalew Wiślany.
Zobacz więcej
1 67 68 69 73

Test-best